konfiguracja Xsów w nest

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Sob, 15 Mar 2003, 13:06:29 CET

On Fri, Mar 14, 2003 at 11:24:18PM +0100, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> Daj fontconfig zamiast XFree86-fontconfig, po prostu pliki
> konfiguracyjne (/etc/fonts/fonts.conf) w tych paczkach różnią się i
> Gnome 2 łazi na configu z fontconfig, choć wymaga XFree86-fontconfig.
> Myślę, że jest to do poprawki.

Zrobiłem $ sudo fc-cache  i zaczęło działać. Wydaje mi się, że
należałoby to dodać gdzieś do %postinst (pewnie w paczkach z
fontami).

Co do różnic między w fonts.conf w tych dwóch paczkach, to wygląda
na to, że jeśli są to nie mają większego znaczenia.

Pozdrawiam,
Radek

PS. robie cc: pld-devel-pl, bo to już bardziej tam się nadaje

--
Radosław Kintzi
mailto:radek w eth0.prv.pl