PROBLEM: cvs i puchni

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Pon, 17 Mar 2003, 22:58:16 CET

On Mon, 17 Mar 2003 22:15:09 +0100 (CET), you wrote:

>primo. potrzebny jest stan przejsciowy

chyba nie, nowe rzeczy wchodzą tylko na distfiles a nie do cvs - jest
różnica w postaci URLa więc przejcie może być IMHO płynne

>secundo. ztcw, kloczek ma wydzielone SOURCES/Attic jako osobny zasob.
>Wiec nie bardzo sobie wyobrazam, zeby moglo sie to znalezc w tym samym
>miejscu.

Rozwiązania Attic w przypadku distfiles jeszcze chyba Michał nie
zaproponował.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld.org.pl] [http://rescuecd.pld.org.pl/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]