PROBLEM: cvs i puchni

Pon, 17 Mar 2003, 23:06:32 CET

> chyba nie, nowe rzeczy wchodzą tylko na distfiles a nie do cvs - jest
> różnica w postaci URLa więc przejcie może być IMHO płynne

Ale stare rzeczy powinny zostac w CVSie przynajmniej w Attic przez jakis
czas po przeniesieniu. Przynajmniej dopoki nie nauczymy builderow, z ktorej
wersji maja korzystac przy przebudowywaniu starych zasobow.

Tu wyszlo jeszcze jedno przeciw: raczej nie da sie nauczyc tego systemu
dzialania dla starych zasobow (przebudowywanie starych wersji specow).
A to IMHO zle, bo bedzie pewnie powodowac ciagniecie czasami nadal duzych
plikow z CVSu (np. stare KDE). Lepiej byloby miec spojne repozytorium.

> Rozwiązania Attic w przypadku distfiles jeszcze chyba Michał nie
> zaproponował.

Bo chyba nie ma to sensu.
Ma sens tylko trwale wywalanie nieuzywanych zasobow.
(przez "nieuzywane" rozumiem takie, do ktorych nie odwoluje sie zadna
otagowana wersja speca)

  phone (48)(58) 347 14 61