PROBLEM: cvs i puchni

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 18 Mar 2003, 12:01:51 CET

On Mon, Mar 17, 2003 at 11:06:32PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ale stare rzeczy powinny zostac w CVSie przynajmniej w Attic przez jakis
> czas po przeniesieniu. Przynajmniej dopoki nie nauczymy builderow, z ktorej
> wersji maja korzystac przy przebudowywaniu starych zasobow.
>
> Tu wyszlo jeszcze jedno przeciw: raczej nie da sie nauczyc tego systemu
> dzialania dla starych zasobow (przebudowywanie starych wersji specow).
> A to IMHO zle, bo bedzie pewnie powodowac ciagniecie czasami nadal duzych
> plikow z CVSu (np. stare KDE). Lepiej byloby miec spojne repozytorium.

Jeśli nie ma # SourceX-md5: ... to sięgamy do CVS, co daje płynne
przejście. A repo po pewnym czasie będzie spójne.

A właściwie to *byłoby* bo jak widzę wodzowi pomysł się nie podoba (nic
dziwnego, ma cvs pod nosem) i nie ma chętnych do hostowania distfiles.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h