PROBLEM: cvs i puchni

Wto, 18 Mar 2003, 13:15:25 CET

> Jeśli nie ma # SourceX-md5: ... to sięgamy do CVS, co daje płynne
> przejście. A repo po pewnym czasie będzie spójne.

Nie bedzie. Pewne rzeczy zostana w CVSie, chocby w Attic.

Chyba, ze wyjasnisz mi w jaki sposob sieganie do np. kdegames.spec z taga
kdegames-3_0_4-6 (vel. RA-1_0) spowoduje siegniecie do ftp-a.

To mialem na mysli piszac o spojnosci repozytorium.
Zgodnosc wstecz, jesli wolisz inna terminologie.

> A właściwie to *byłoby* bo jak widzę wodzowi pomysł się nie podoba (nic
> dziwnego, ma cvs pod nosem) i nie ma chętnych do hostowania distfiles.

"Wodza" mozna przekonac. Trzeba tylko wytoczyc powazne argumenty.

Na razie "wodz" jest przeciwny sieganiu do ftp-a przez buildery.

  phone (48)(58) 347 14 61