PROBLEM: cvs i puchni

Wto, 18 Mar 2003, 16:51:09 CET

On Tue, 18 Mar 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:
[..]
> 240GB w 4 dyskach IDE z Adaptecem - od biedy (no, Aga mnie z domu wyrzuci)
> moglbym kupic nawet teraz, macierzy Suna na FCA - nie.
> A jak to mowia... lepszy wrobel w garsci niz kanarek (nawet ze zlotymi
> piorami) na dachu....

Wiesz jakie są regóły .. każdy robi tylko tyle ile moze :)

> A RAMu wiecej bedzie mial? I jesli dla CVSu taki storage bedzie
> to najwieksze tary mu niestraszne....

Teraz jest .5GB. Planowany jest upgrade do 1GB lub 2BG. Wszystko zależy
ile zostanei kasy z tych zakupów o jakich mówiłem (Sun ma niestety mało
wygodne podejście do upgrade-ów każąc sobie płacić za robudowy dość słono
.. taniej jest kupić już na starcie dość mocno wypasioną maszynkę niż ją
robudowywać). RAM do E250/450 jest niestety dość drogi (te .5GB kostuuje
IIRC kilka tysięcy zł). Procesora drugiego raczje już w tym roku nie
dokupię. Na razie i tak maszynka jest bardzo sprawna ze względu na bardzo
wydajny podsystem I/O (częastotliwość zegara protka to 350Mhz i procesor
jest 64bit ale .. szerokość magistrali danych do pamięci z protka to
512bit z patrzystością takze tego typu maszynki obsadza sie spec
pamięciami o takiej szerokości magistrali :)