PROBLEM: cvs i puchni

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 18 Mar 2003, 09:32:35 CET

On Tue, 18 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> być to pewne rozwiąznie to raczej poprzeczka pewnosści pracy będzie
> decydować o tym czy mają być tu "złote kable" :) Niestety kilka dysków
> SCSI kupionych w klepie to naprawdę słaba alternatywa. Tak czy inaczje w
> przypadku tego typu zabawak płacisz za redundancję elementów i
> niezawodność chłodzenia. Np. taki mały Clarion ma wewnętrzny cache
> rozmiarów 8 lub 16GB RAM ale .. zdublowane :). Zresztą tam wszystko jest
> podublowane (pory FCA, procesory komunikacyjne, magistrale .. :). Do tego
> dyski jakie się do takich zasotosowań bierze są raczej najlepszego sortu.

Tomek, zgadzam sie z Toba, ale jest pewno ale. Kasa.
Jesli masz bogatego sponsora (KBN, Uczelnia) mozesz
cos takiego planowac. Ale jakbys musial sie z kosztami
bardzo liczyc - szukalbys rozwiazan mniej niezawodnych,
ale majacych jedna zalete - osiagalnych finansowo.

240GB w 4 dyskach IDE z Adaptecem - od biedy (no, Aga mnie z domu wyrzuci)
moglbym kupic nawet teraz, macierzy Suna na FCA - nie.
A jak to mowia... lepszy wrobel w garsci niz kanarek (nawet ze zlotymi
piorami) na dachu....

> Jak dobrze pójdzie to cvs na czymś takim będzie stał :)

A RAMu wiecej bedzie mial? I jesli dla CVSu taki storage bedzie
to najwieksze tary mu niestraszne....

[..]

> Nic to .. pożyjemy zobaczymy :)
> Nie ma sobie co robić za dużych nadziei (żeby nie być rozczarowanym) ale
> też nie zamierzam przejść obok tych możliwości spokojnie :)
> Poprostu jest szansa popracować ze sprzętem już tak mniej więcej z
> pogranicza workgroup i enterprise, a takich okazji wcale nie jest wiele :)

Otóz to. Jest szansa. Ale pracowac to sie bedzie jak
spzret bedzie sobie w szafie miarowo szumial ;)))))
A poki co - pozostaja, jak to mowisz - dyski "ze sklepu" ;>
Majace jedna niepodwazalna zalete - obecnie dostepne.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-