postgresql 7.3 dla Ra (pack?)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 19 Mar 2003, 18:35:38 CET

On Wed, Mar 19, 2003 at 05:25:57PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dotąd nie śledziłem za mocno watku. Czy naprawdę nie ma tej sec poprawki
> dla 7.2 ?

Nie ma. Nawet gdyby była, wymagałaby zrobienia tego, co przy upgrade do
7.3 - dump+initdb+restore. Oraz być może poprawek we własnych procedurach
(ściślejsza kontrola typów).

> Dyskusja jak takie rzeczy jak upgrade z zmianą formatu bazy nie musiałaby
> się dzieki temu toczyć pod sec nożem.

Ze względu na zmianę formatu 7.3 nie ma szans na wejście do
updates/security. Ale pakiety dla Ra powinny być gdzieś dostępne wraz
z odnośnikiem i odpowiednio wyczerpującym komentarzem w anonsie.