postgresql 7.3 dla Ra (pack?)

Pią, 21 Mar 2003, 19:05:03 CET

On Wed, 19 Mar 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Nie ma. Nawet gdyby była, wymagałaby zrobienia tego, co przy upgrade do
> 7.3 - dump+initdb+restore. Oraz być może poprawek we własnych procedurach
> (ściślejsza kontrola typów).

Dobra. W takim razie i tak zanim nie opracujemy sposobu na to żeby upgrade
nie powosdował samoczynnie utraty danych i/lub wymagał dodatkowej asysty
błąd ten i tak musimy tolerować.
Pytanie nadal jest aktualne: jak wykonac upgrade 7.2 -> 7.3 bez
zostawianai na lodzie całości ?
Identyczne pytanei bedzie zaraz przy przejsciu na mysql 4.x wiec i tak
prędzej czy później musimy rozwiązać tą kalsę zagadniań.

Propozycja: stopować upgrade w sytuacji gdy nie ma gdzieś jakeigoś pliku
sygnalizujacego że admin wie że należy zrobić dump bazy opzred upgrade i
zaimportować całość po upgrade.
Bez obecnosci tego pliku informować co należy zrobić żeby upgrade
przeszed i .. żeby nie utracić baz.

[..]
> Ze względu na zmianę formatu 7.3 nie ma szans na wejście do
> updates/security. Ale pakiety dla Ra powinny być gdzieś dostępne wraz
> z odnośnikiem i odpowiednio wyczerpującym komentarzem w anonsie.

Przy zachowaniu powyszego ma szansę. Pzry nierozwiazaniu tego zagadnienia
także nei ma sans na upgrade np. do Ac.