postgresql 7.3 dla Ra (pack?)

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 19 Mar 2003, 21:47:33 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> Zrób. good luck.

Nie chce mi się. ATSD, czy jest coś poza dumą developerów, co
stoi na przeszkodzie, aby użyć takiego backportu wyciągniętego
z innej dystrybucji?

bart
--
"Víte, jaký je rozdíl mezi jablkama a Win98? No jablka padají jenom na podzim."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/