postgresql 7.3 dla Ra (pack?)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 19 Mar 2003, 22:35:42 CET

On Wed, Mar 19, 2003 at 09:47:33PM +0100, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Nie chce mi się. ATSD, czy jest coś poza dumą developerów, co
> stoi na przeszkodzie, aby użyć takiego backportu wyciągniętego
> z innej dystrybucji?

Tak. Nie ma takiego backportu.
W RH, Mdk, SuSe i Debianie są backporty innych poprawek, ale nie ma na
klasę problemów z funkcjami *_in() i *_out().

Najpierw szukałem poprawki, potem szukałem informacji na ten temat
w archiwach pg-hackers - i znalazłem dlaczego nie ma.

Zresztą już dzisiaj na tej liście pisałem jak wygląda sprawa - poprawka
była wieeelka (dziesiątki plików, setki linii w pliku z definicjami
wewnętrznych funkcji SQL), zmienia strukturę bazy i nie zapewnia 100%
kompatybilności.