PLD i edquota

Pią, 21 Mar 2003, 15:12:31 CET

Wygląda że sprawa nadal nie jest rozwiązana (a pamiętam ze był dyskutowana).
Czy ktoś wie coś blizej na temat przyczyn błędu ?

Poniższe jest pl.comp.os.linux.

----
> Już nie pamiętam dokładnie co to dokładnie było ale byk był w vi.
> Albo przejrzyj archiwa pld-devel albo spytaj się na liście.
> Wydaje mi się, że bład został juz usunięty jakiś czas temu. Czy masz
> vim-static z updates/general ?

 Zaczelo mi dzialac. Problem rzeczywiscie jest gdzies w vim'ie.

 Mialem zainstalowane pakiety: vim, vim-rt, vim-static w wersji: 6.1.212-4.
 Upgradowalem do wersji: 6.1.300-2 i tez NIE zadzialalo.

 Ale odistalowalem pakiety vim i vim-rt (zostal sam vim-static) i zaczelo
 dzialac. Czyli edycja quoty (edquota) i edycja crona (crontab) dziala
 teraz poprawnie. :)) Sama obsluga vi zostala troche utrudniona (chyba z
 powodu braku jakis rozszerzen, wsparcia ze strony usunietych pakietow),
 ale dziala.

 Gdzies problem tkwi w pakiecie vim, albo vim-rt.

----