PLD i edquota

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 21 Mar 2003, 15:20:12 CET

W liście z pią, 21-03-2003, godz. 15:12, Tomasz Kłoczko pisze:
> [...]
> >

>  Zaczelo mi dzialac. Problem rzeczywiscie jest gdzies w vim'ie.
>
>  Mialem zainstalowane pakiety: vim, vim-rt, vim-static w wersji: 6.1.212-4.
>  Upgradowalem do wersji: 6.1.300-2 i tez NIE zadzialalo.
>
>  Ale odistalowalem pakiety vim i vim-rt (zostal sam vim-static) i zaczelo
>  dzialac. Czyli edycja quoty (edquota) i edycja crona (crontab) dziala
>  teraz poprawnie. :)) Sama obsluga vi zostala troche utrudniona (chyba z
>  powodu braku jakis rozszerzen, wsparcia ze strony usunietych pakietow),
>  ale dziala.
>
>  Gdzies problem tkwi w pakiecie vim, albo vim-rt.

problem jest, przynajmniej byl kiedys, przy sprawdzaniu pliku
tymczasowego jesli katalog tmp byl linkiem, np. do /var/tmp.

ale to jakis czas temu zniknelo.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10)'