postgresql 7.3 dla Ra (pack?)

Pią, 21 Mar 2003, 19:15:46 CET

On/Dnia Fri, Mar 21, 2003 at 07:05:03PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)
> Identyczne pytanei bedzie zaraz przy przejsciu na mysql 4.x wiec i tak
> prędzej czy później musimy rozwiązać tą kalsę zagadniań.
Gdy robiłem u siebie upgreade na swojej workstacji to nowy mysql od razu
wystartował z bazami ze starego mysqla. Niestety nie wiem czy tak będzie
zawsze - trzeba by poczytać dokumentację.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux