eggdrop

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pią, 21 Mar 2003, 19:22:24 CET

Dnia Fri, 21 Mar 2003 19:14:15 +0100 (CET) Tomasz Kłoczko
<kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> napisał:

> On Wed, 19 Mar 2003, Adam Gołębiowski wrote:
> [..]

> Dl;aczego trzeba ustawiać śceiżki które są używane w pakiecie
> dystrybucyjnym ? i/lub dlaczego te ścieżki nie moga być używane w
> wersji vanila pakeitu ? i/lub dlaczwego tzreba wiedzieć że nalezy to
> ustawić ?

ZTCP  odpowiedni konfig z dopisanymi sciezkami jest w %doc, gdyz
niestety eggdrop jest przewidziany do instalacji przez konkretnego usera
a nie globalnie - w takim razie trzeba by mocno pogrzebac wewnatrz kodu
ktory jest porozwalany po ilus-tam modulach (i widze ze doszlo ich
ostatnio znacznie wiecej). Moze by mozna to poprawic ale nie wiem czy
gra jest warta swieczki patrzac na pozniejsze klopoty z upgradem do
nowszej wersji dopisanie 3-4 linijek do .confa chyba takim wielkim
problemem nie jest....

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś