eggdrop

Pią, 21 Mar 2003, 19:41:23 CET

On Fri, 21 Mar 2003, Łukasz Jernaś wrote:
[..]

> ZTCP  odpowiedni konfig z dopisanymi sciezkami jest w %doc,

To nadal nie jest odpowiedź na pytanie jakie stawiam.

> gdyz niestety eggdrop jest przewidziany do instalacji przez konkretnego
> usera a nie globalnie - w takim razie trzeba by mocno pogrzebac wewnatrz
> kodu ktory jest porozwalany po ilus-tam modulach (i widze ze doszlo ich
> ostatnio znacznie wiecej).

Wytłumacz mi dlaczego.
Dlaczego nie może być globalnej konfiguracji która używa ścieżek w
których z pakietem przychodzą konkretne zasoby do których używtkownik
decydujący się użyć tego programu w swojej własnej konfiguracji może
wprowadzać zmiany ?
Co tu przeszkadza ?

Załóżmy, że chcę użyć modułu ? prosze bardzo wpisuję jego uzycie we
własnej konfiguracji i _powinien_ być on ładowany domyślnie ze ścieżki
systemowej chyba że zamiast nazwy modułu podam nazwę modułu z pałeną
ścieąką i/lub we włąsnej konfiguracji nei ustale że chcę używać innej
ścieżki (np. ~/eggdrop/modules czy podam moduł ze ścieżką z postaci
~/eggdrop/modules/<foo>). Analogicznie dla skryptów, helpów i innych
zasobów.

> Moze by mozna to poprawic ale nie wiem czy gra jest warta swieczki
> patrzac na pozniejsze klopoty z upgradem do nowszej wersji dopisanie 3-4
> linijek do .confa chyba takim wielkim problemem nie jest....

Poprostu nie widzę powodu dla którego program ten nie mógłby być tak
prosty w konfigurowaniu jak mógłby być gdyby nie przyzwyczania ludzi
którzy używali tego z kompilatów które mieli we własnych katalogach
domowych.