eggdrop

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pią, 21 Mar 2003, 21:05:58 CET

Dnia Fri, 21 Mar 2003 19:41:23 +0100 (CET) Tomasz Kłoczko
<kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> napisał:

> On Fri, 21 Mar 2003, Łukasz Jernaś wrote:
> [..]
[...].

> Wytłumacz mi dlaczego.
> Dlaczego nie może być globalnej konfiguracji która używa ścieżek w
> których z pakietem przychodzą konkretne zasoby do których używtkownik
> decydujący się użyć tego programu w swojej własnej konfiguracji może
> wprowadzać zmiany ?
> Co tu przeszkadza ?

Nie mowilem ze nie moze byc - moze - tylko musi sie znalezc ktos chetny
na grzebanie w kodzie zrodlowym (TCL i C) eggdropa i prawdopodobnie
dodatkowych modulow.

> [...]
> systemowej chyba że zamiast nazwy modułu podam nazwę modułu z pałeną
> ścieąką i/lub we włąsnej konfiguracji nei ustale że chcę używać innej
> ścieżki (np. ~/eggdrop/modules czy podam moduł ze ścieżką z postaci
> ~/eggdrop/modules/<foo>). Analogicznie dla skryptów, helpów i innych
> zasobów.

> Poprostu nie widzę powodu dla którego program ten nie mógłby być tak
> prosty w konfigurowaniu jak mógłby być gdyby nie przyzwyczania ludzi
> którzy używali tego z kompilatów które mieli we własnych katalogach

Niestety nie sledze list dyskusyjnych egg'a by wiedziec o innym powodzie
takiego zachowania eggdropa oprocz wymyslu autorow na niedodawanie
wszystkich sciezek jako parametrow przy kompilacji. Mozliwe ze to byly
wzgledy bezpieczenstwa gdyz nie sadze aby bylo to wszystko tworzone z
mysla w wspoldzieleniu binarki (a przez to pewnie i plikow z
haslami/kanalami etc - choc to raczej zalezy od ustawienia grup)

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś