SOURCES: lefthand-platform-postgresql.patch.gz (NEW) lefthand-platform-postgresql.patch (REMOVED)

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Sob, 22 Mar 2003, 09:11:27 CET

On Sat, 22 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Po co to ?
> Przecież zmiany w patchach widać lepiej jeżeli są w postaci jawnej a nie
> spakowanej.

Bo ten patch to ponad 120 kB a po spakowaniu niecale 10 kB (nie wiem czy
to jest argument - dla mnie byl). A tak apropo to gdzie taki lefthand
powinien trzymac pliki, ktore aktualnie trzyma w /opt/co, myslalem o
/usr/share/co (sa tam html'e i js). No i nadal kombinuje co tu zrobic
z sql, wrzucic do /usr/share/co/sql i komunikat po instalacji zeby
user sam sobie zaimportowal to do bazy?

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl