SOURCES: lefthand-platform-postgresql.patch.gz (NEW) lefthand-platform-postgresql.patch (REMOVED)

Sob, 22 Mar 2003, 09:36:45 CET

On Sat, 22 Mar 2003, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> Bo ten patch to ponad 120 kB a po spakowaniu niecale 10 kB (nie wiem czy
> to jest argument - dla mnie byl).

Tyle że w miarę kolejnych zmian w tym pliku kompletnie zacierać będzie się
to co sie tam będzie zmieniane, a to już jest dość ważne. Takich rzeczy na
dłuższą mete nie powinno sie robić bo to będzie sie raczje mścić
zmniejszaniem pzrejrzystości całości zasobów.

> A tak apropo to gdzie taki lefthand powinien trzymac pliki, ktore
> aktualnie trzyma w /opt/co, myslalem o /usr/share/co (sa tam html'e i
> js). No i nadal kombinuje co tu zrobic z sql, wrzucic do
> /usr/share/co/sql i komunikat po instalacji zeby user sam sobie
> zaimportowal to do bazy?

Zgodnie z ogólnym shematem jeżeli już aplikacja ma do dyspozycji
%{_libdir}/<packagename> i %{_datadir}/<packagename>. O ile są to rzeczy
które potem są serwowane via httpd to powinno się znaleźć w
/usr/lib/httpd/apps/<packagename> lub /usr/datadir/httpd/apps/<packagename>.

Pliki do sql mogą być w /usr/share/lefthand (o ile nic wiecęj tam nie
wpadnie) lub /usr/share/lefthand/sql (o ile jeszcze jakiejs innej klasy
pliki miałby tu trafić).