budowanie kernel-paczka

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 24 Mar 2003, 08:28:50 CET

Dnia 2003.03.24 03:08, Maciej Świniarski napisał(a):
> Jesli przy budowaniu modulu nie wchadzacego standartowo w jajko np.
> lirc-gpio.o czy alsy, owy modul KONIECZNIE chce sie budowac w katalogu
> zrodel kernel'a

Naprawdę? Zobacz sobie jak to wygląda w alsa-driver.spec albo
lirc.spec, tam nic takiego nie ma, wystarczy mieć tylko kernel-sources
zainstalowane.

> to czy musi on byc budowany razem z kernelem?

W sensie z zainstalowanymi źródłami tego kenela, ale nie w jego katalogu

> Bo budujacy paczke user nie ma mozliwosci towrzenia plikow/katalogow w
> katalogu zrodel.

Bo nie ma takiej potrzeby

> Jesli nie to moze jakis przyklad poprosze

Jak już wspomniałem alsa-driver.spec, lirc.spec, kernel-cośtam.spec

			Artur