budowanie kernel-paczka

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Pon, 24 Mar 2003, 11:58:36 CET

Dnia Mon, 24 Mar 2003 08:28:50 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> napisał:

> Naprawdę? Zobacz sobie jak to wygląda w alsa-driver.spec albo
> lirc.spec, tam nic takiego nie ma, wystarczy mieć tylko kernel-sources
> zainstalowane.

Sie albo nie zrozumielismy albo ja sie myle:
Z tego co pamietam ani asla ani lirc przy budowaniu tylko kozystaja ze
zrodel/plikow naglowkowych, a w freeswan calosc jest tak zrobiona tak ze
zanim zacznie sie budowanie czegokolwiek to zrodla modulu sa
automatycznie kopiowane do %{_kernelsrcdir} i make wchodzi do tego
katalogu i kompiluje swoj modul tam a nie normalnie .. w katalogu swoich
zrodel.
Probowalem sprawdzic czy nie da sie tego jakos latwo zmienic niestety
scizki do wszystkich plikow naglowkowych sa podawane np
$(KERNELSRC)/include/linux/autoconf.h, kilka plikow naglowkowych z
jajka jest patchowane, tworzone sa symlinki w katalogu zrodel jajka do
plikow zrodlowych modulu i na koniec jest robione cd $(KERNELSRC); make
subdirs=net/ipsec modules.
Czyli do budowania modulu nawet wykozystywany jest Makefile z jajka.
Wiec jeszcze raz zapytam:
Czy modul musi  byc budowany razem z kernelem, czy moze sie pobawic i
zrobic tak by budowal sie w innym miejscu?

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik