vapplnk

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 26 Mar 2003, 01:30:32 CET

Dnia śro 26. marca 2003 01:14, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
(...)

> Dlaczego bezuzyteczne ?
> Sugerujesz, ze struktura zostanie splaszczona, znikna menu ?
> ZTCW, wmconfig pobiera tylko liste wszystkich menu.

Kto mowi o zniknieciu menu? W nowym formacie menu jest rozpisane w pliku
applications.menu - katalogi, podkatalogi i kategorie, ktore sie do nich
łapią. A w /usr/share/applications są wszystkie pliki desktop i są
"łapane" do struktury menu na podstawie tego, co kazdy ma wpisane w
pozycji "Categories". Z punktu widzenia usera, który klika na ikonke i
rozwija menu - nic sie nie zmienia.
Mówiac o bezuzytecznosci starego applnk mam na mysli to, że pliki desktop
bedą stopniowo migrowały (wzbogacone o pozycję "Categories") z
applnk/katalog/podkatalog do /usr/share/applications i w efekcie drzewko
applnk bedzie puste. Wtedy wmconfig niczego nie wygeneruje w oparciu o
takie puste drzewko :)

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl