vapplnk

Śro, 26 Mar 2003, 01:36:25 CET

> Dnia śro 26. marca 2003 01:14, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> (...)

> Kto mowi o zniknieciu menu? W nowym formacie menu jest rozpisane w pliku
> applications.menu - katalogi, podkatalogi i kategorie, ktore sie do nich
> łapią. A w /usr/share/applications są wszystkie pliki desktop i są
> "łapane" do struktury menu na podstawie tego, co kazdy ma wpisane w
> pozycji "Categories". Z punktu widzenia usera, który klika na ikonke i
> rozwija menu - nic sie nie zmienia.
> Mówiac o bezuzytecznosci starego applnk mam na mysli to, że pliki desktop
> [...]

Ja zrozumialem qboosha, ze chodzilo o potrzebe wsparcia dla nowego
formatu/lokalizacji plikow, a nie konkretnie o pliki w pakiecie applnk.
wmconfig dziala na podstawie listy plikow dostepnych w systemie, a nie
knkretnego pakietu.

A to, ze potrzeba takiej modyfikacji wmconfiga nie jest li tylko zwiazana ze
zmiana formatu pakietu applnk, to juz zupelnie inna para kaloszy.

  phone (48)(58) 347 14 61