Buildery dla AC - przem

Wto, 25 Mar 2003, 10:15:44 CET

On/Dnia Tue, Mar 25, 2003 at 10:03:25AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote/napisał(a)
> Nie dalej jak przedwczoraj builder ppc wysypal sie na timeoutach podczas
> sciagania zrodel.
> Inne chodzily.
A zrobił tam ktoś cvs up builder?

> Probowales przebudowac jednoczesnie cos wielkiego na wszyskich builderach?
> Wszystkie sie sypaly na ciagnieciu zrodel: jeden OOM, pozostale timeout.
> Wiem, ze tu problemem jest sam fakt umieszczania plikow w CVSie, niemniej
> problem jest.
Buildery nestowe będą dociągać ponownie. Właściwie to być może będą
ściągać - zależy jaki komunikat zwróci klient cvs.

> Czesto nie dziala kilka godzin/dzien/dwa serwer buildlogow i buildlogi gina.
> Jak cos sie nie zbudowalo, to co najwyzej wystawca zlecenia wie dlaczego.
Akurat dla mnie buildlogi mogą ginąć bo w przeciwnym przypadku miałbym
buildery zablokowane na kawał czasu (kloczek niedawno w kółko coś tam
mieszał i nie dało się scpować).

> To samo z odsylaniem gotowych RPM-ow. Dodatkowo retransmisje blokuja
> nastepne zlecenia. Zupelnie niepotrzebnie.
Potrzebne w przypadku gdy następne zlecenie dotyczy tego samego speca.
W pozostałych nie.

> Dobrze by bylo, gdyby po puszczeniu zlecenia mozna bylo nie martwic sie o
> problemy komunikacyjne.
Z grubsza już się nie martwię :-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux