Buildery dla AC - przem

Wto, 25 Mar 2003, 10:25:15 CET

> On/Dnia Tue, Mar 25, 2003 at 10:03:25AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote/napisał(a)
> A zrobił tam ktoś cvs up builder?

Nie wiem,

> Buildery nestowe będą dociągać ponownie. Właściwie to być może będą
> ściągać - zależy jaki komunikat zwróci klient cvs.

Przez ponad godzine ?

> Akurat dla mnie buildlogi mogą ginąć bo w przeciwnym przypadku miałbym
> buildery zablokowane na kawał czasu (kloczek niedawno w kółko coś tam
> mieszał i nie dało się scpować).

Dlatego powinny byc odlozone na bok i nie blokowac pracy.
A w wolnych chwilach probowac ponownie.

> Potrzebne w przypadku gdy następne zlecenie dotyczy tego samego speca.
> W pozostałych nie.

A jakie to ma znaczenie: ten czy inny spec ?
Jesli zbuduje sie rpm o *dokladnie* tej samej nazwie, to i tak powinien
zostac nadpisany.

Co innego, jesli sa zaleznosci, ale to i tak wymaga recznej interwencji.

> Z grubsza już się nie martwię :-)

Malo wysylasz, czy masz dobra komunikacje miedzy builderami.

A propos buildlogs: kloczek zrobil weryfikacje par klucz/IP, a ponadto
(w tzw. miedzyczasie) wcielo mu klucze po padzie RAIDu. Nie wiem, czy juz
odtworzyl.

  phone (48)(58) 347 14 61