Buildery dla AC - przem

Wto, 25 Mar 2003, 10:34:54 CET

On/Dnia Tue, Mar 25, 2003 at 10:25:15AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote/napisał(a)

> Przez ponad godzine ?
Przez parę dni :)

> A jakie to ma znaczenie: ten czy inny spec ?
> Jesli zbuduje sie rpm o *dokladnie* tej samej nazwie, to i tak powinien
> zostac nadpisany.
To da się ładnie rozwiązać ale nikt tego nie zrobił bo to mało istotne

> Malo wysylasz, czy masz dobra komunikacje miedzy builderami.
Komunikacja jest różna... w każdym razie póki co jest nieźle jeśli
chodzi o retransmisję.

> A propos buildlogs: kloczek zrobil weryfikacje par klucz/IP, a ponadto
> (w tzw. miedzyczasie) wcielo mu klucze po padzie RAIDu. Nie wiem, czy juz
> odtworzyl.
Już jest ok.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux