gnome czy 2.3 to wersja rozwojowa po 2.2 ?

Śro, 26 Mar 2003, 10:33:48 CET

On/Dnia Wed, Mar 26, 2003 at 10:24:02AM +0100, Mateusz Korniak wrote/napisał(a)
> Z cvs:
> Added files:
>         gnome-games-2.3.0.tar.bz2
>
> Jeśli to wersja rozwojowa to mam nadzieje że będzie rozwijana w branchu DEVEL,
> a na HEAD zostanie stabilne 2.2. ?
Raczej będzie rozwijana na HEAD. Do wydania AC jeszcze parę lat więc
pewnie gnome 3.0 zdąży wyjść :)

> (jakby ktoś chciał przebudowac sobie 2.2 żeby mu było łatwiej)
Trzeba by zacząć tagować dziadostwo.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux