gnome 2.2/2.3 i tagowanie.

Śro, 26 Mar 2003, 10:42:09 CET

On Wednesday 26 of March 2003 10:33, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On/Dnia Wed, Mar 26, 2003 at 10:24:02AM +0100, Mateusz Korniak
> wrote/napisał(a)

> Raczej będzie rozwijana na HEAD. Do wydania AC jeszcze parę lat więc
> pewnie gnome 3.0 zdąży wyjść :)

Ktos mily kiedyś zrobił np branch GNOME_2_0 - dzięki któremu mogłem mieć
aktualne gnomemeeting w Ra. Dziękuje mu bardzo.
Szkoda chyba aby praca włożona w 2.2 się zmarnowała (albo przynajmniej
zagmatwała w CVSie)

> Trzeba by zacząć tagować dziadostwo.

Zdaje się o ile dobrze rozumiem zasady PLD to jest ustalone że tagować wersją
( pakiet-versja-release) może tylko osoba puszczająca na buildery.
Żle zrozumiałem ?

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go