Imap + POP3

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Śro, 26 Mar 2003, 11:30:05 CET

Użytkownik Daniel Mróz napisał:
> Czesc

Cześć :)

> Proba zainstalowania cyrus-imapd konczy sie tak:

Dość dawno to robiłem i nie pamiętam dokładnie.

> Po drugie, dlaczego na jednej maszynie nie moze byc serwer IMAP i
> POP3 (pakiety wzajemnie sie gryza)?

[#] cat /etc/cyrus.conf |grep -A10 SERVICES
SERVICES {
   # add or remove based on preferences
   imap          cmd="imapd" listen="imap" prefork=1
   imaps         cmd="imapd -s" listen="imaps" prefork=1
   pop3          cmd="pop3d" listen="pop3" prefork=1
   pop3s         cmd="pop3d -s" listen="pop3s" prefork=1
   sieve         cmd="timsieved" listen="sieve" prefork=1

   # at least one LMTP is required for delivery
#  lmtp         cmd="lmtpd" listen="lmtp" prefork=0
   lmtpunix      cmd="lmtpd" listen="/var/lib/imap/socket/lmtp" prefork=0

cyrus-imap ma własne rzeczy do słuchania na :110 i :995

> Lecimy dalej:

Couriera nie używałem. Osobiście zespół cyrus-imap+saslauth+postfix+squirrelmail
+kilkapluginów do squirrela+ldap cieszą się umnie wielką estymą :) To po prostu
działa i to działa super :P Jak na razie wprawdzie nie do końca wiem jak
sprawdzać wiadomości z bazą polspamu, ale podobno trzeba stworzyć własny
transport, który jako ostatni krok będzie przekazywał wiadomości do cyrusa.

Ktoś już coś takiego zrobił?

--
And the beast shall be made legion.  Its numbers shall be increased a thousand
thousand fold.  The din of a million keyboards like unto a great storm shall