Imap + POP3

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Śro, 26 Mar 2003, 11:35:53 CET

Użytkownik Michał Cieślicki napisał:
>   imap          cmd="imapd" listen="imap" prefork=1
>   imaps         cmd="imapd -s" listen="imaps" prefork=1
>   pop3          cmd="pop3d" listen="pop3" prefork=1
>   pop3s         cmd="pop3d -s" listen="pop3s" prefork=1
>   sieve         cmd="timsieved" listen="sieve" prefork=1

Ano właśnie. Zapomniałbym.

grep 2000/tcp /etc/>
callbook        2000/tcp
callbook        2000/tcp

Tak jest w domyślnej konfiguracji. A powinno być:

sieve 		2000/tcp

bo się timsieved pluje i nie działa filtrowanie poczty po stronie serwera. Czy
ktoś może mi powiedzieć, czy takie rzeczy można na etapie skryptów
instalacyjnych robić przy pomocy diffa i patcha? Tzn sprawdzić, czy jest sieve
wpisane dla 2000/tcp, a jeśli nie to poprawić. Jak się takie rzeczy "ładnie"
robi? Osobiście zanim doszedłem do tego poczemu to nie działa, przegrzebałem pół
googla ;) więc można założyć, że to taka upierdliwa niefunkcjonalność.

--
And the beast shall be made legion.  Its numbers shall be increased a thousand
thousand fold.  The din of a million keyboards like unto a great storm shall