rdate

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 26 Mar 2003, 14:30:54 CET

On Wed, 26 Mar 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> To już zastałem w rdate.sysconfig. Jeśli masz wizję użycia wielu
> serwerów - śmiało.

Jakoś nie widzę możliwości użycia kilku...
W pętli po kolei? trochę to bez sensu.
Losowo?

> Też o tym myślałem (sam tego używam). Dodatkowa opcja w rdate.sysconfig?
> SYNC_HWCLOCK? Jeśli wpadnie do cron joba, to przydałoby się także i init
> uzupełnić.

To mi się podoba.

> Nie wiem. Prawdą jest, że czasami odpalenie zadań crona na nastu
> maszynach w jednej sieci powoduje problemy, ale nigdy nie miałem czasu
> pomyśleć nad dobrym rozwiązaniem - po prostu przekonfigurowywałem crona.

Ja wogóle głosuję za przeniesieniem daily cron z godziny 1 na 4 w nocy. O
tej porze na każdym chyba serwerze jest spokój. Tylko niektóre specyficzne
mogą mieć robotę, ale to już sprawa lokalna. Natomiast o 1 często jeszcze
bardzo wiele się dzieje.

U siebie już dawno na wszystkich maszynach poprzenosiłem na 4 i jest
dobrze.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...