Buildery dla AC - przem

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 26 Mar 2003, 18:36:25 CET

On Wed, 26 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Skoro już "tak sobie myslisz" to pomyśl nad tym jak to miałby mieć niby
> pzrewagę nad dostarczaniem zleceń w obecnej formie (?). W jaki sposób
> załatwisz np. w tej samej kolejce budowanei z różnych etykiet ? Ja wiem
> że baza dany to ładna rzeczale nie do wszytkiego się dobrze to nadaje ..

Akurat do tego jest bardzo piękną rzeczą.
Zauważ, ze bardzo łatwo będzie można dzięki trzymaniu zleceńw bazie zrobić
ładne miedzymordzie, którym każdy developer będzie śledził sobie co się z
jego zleceniem dzieje - w jakim jest stadium.. Będzie też mógł tam wcisnąć
przycisk STBR. Osoby mające uprawnienia do builderów dostają powiadomienie
i w tym momencie posyłają albo nie. Jeżeli nie człowiek ma możliwość
dostać odpowiedź dlaczego (ze standardowymi formułkami zdefiniowanymi).
KAżde zlecenie ma status (typu: oczekuje w test, w updates, etc, etc).

Nie wiem czy zauważasz, ale właśnie wysyłanie na buildery i późniejsza
obsługa zleceń to aktualnie najwięszy problem organizacynjny. Bez
trzymania zleceńw SQL-u ciężko taki interfejs będzie sprawnie sprzęgnąć z
rzeczywistymi builderami oraz cvs-em.
Wysyłanie z różnych etykiet można dosyć łatwo rozwiązać przy odpowiedniej
konstrukcji tabel. Ba - da się nawet zrobić puszcvzanie warunkowe (jeżeli
przyszło potwierdzenie o poprawnym zbudowaniu).

Także to jest naprawdę dobry pomysł...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...