eggdrop

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 26 Mar 2003, 18:29:34 CET

On Wed, Mar 26, 2003 at 02:27:02PM +0100, Radoslaw Kojdecki wrote:
> Tomku, IMHO nie ma to najmniejszego sensu. Eggdrop jest specyficznym
> programem ktory konfiguruja ludzie na podstawie "howto" roznych ktorych na
> Sieci jest tysiace i proba znormalizowania tego moze przyniesc tylko
> jakies problemy. Przynajmniej takie jest moje zdanie.

przygotowany na tę sposobność eggdrop.conf w /usr/share/doc + informacja
w %description + admin który odpowiedno uświadomi użytkowników (po
pytaniu usera, dlaczego mu się bot nie kompiluje) może przynieść
zamierzony efekt. Ale takie jest tylko moje zdanie.

> Poza tym z tego co  wiem wiekszosc ludzi teraz uzywa przerobek
> eggdropa (jakies wojdy, leppery  itp...) co i tak musza je kompilowac
> samodzielnie i chyba nawet jakies  opcje konfiguracyjne (ze wzgledow
> niby bezpieczenstwa) sa wkompilowywane  do binarek.

Wiekszosc != wszyscy
Void i pokrewne != lepszy eggdrop

Znam sporo osób, które może i dały się ponieść szaleństwu Void'owych
przeróbek, ale później wracały do eggdropów, które po prostu okazywały
się wygodniejsze.

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.