eggdrop

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 26 Mar 2003, 21:41:06 CET

On Wed, 26 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> I powidź mi dlaczego *zawsze* musze _wiedzieć_ że _muszę_ dodać zmienna ze
> ścieżką do dystrybucyjnych zasobów ?

Robisz to dla siebie ?

> A co nam do tego co ludzie sami sobie kompilują ?

Chodzi mi o to ze do eggdropa to szkoda zycia aby go unormowac. Fajnie
byloby gdyby ruszyl "z paczki" ale wykorzystas to moze 1% userow. Lepiej
builderkami sie zająć ;>

pozdro.,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl