Buildery dla AC - przem

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Śro, 26 Mar 2003, 22:50:48 CET

Dnia śro, mar 26 2003 o godz. 07:21, Tomasz Kłoczko napisal(a):
> Akurat to już też było robione i było załatwiane za pomocą sysloga.
> Przypomnę, że założeniem nowej automatyki jest możliwość wysłania zlecenia
> z odpytaniem stanu kolejki. Nic tylko dorobić do tego miedzyemordzie,
[...]
> Bzdura. Jeszcze raz wysyłasz zlecenie i dostajesz status buildera.

> Które to tabele nie sa potrzebne. Nadal nei zauwazasz tego, że SMTP
> rozwiazuje przesyłąnie zleceń nawet jeślzie nei ma bezpośredniego
> połącznia mieczy zlecajacym i builderem.
> Poprostu dzieki SMTP n ie musisz organizować statusu rury która to
> [...]

wiesz co - jak tak czytam, to zauwazam, zamiast zrobic cos wygodnego i
przyjemnego a zarazem EFEKTYWNEGO wolisz sobie nisamowicie komplikowac
wszystko i uzywac rzeczy w wiekszosci bardzo prymitywne wymagajace
naprawde pokreconych zabiegow zeby dzialaly jak trzeba... mam wrazenie
ze wszystko to jedna wielka proteza... bo czy jest logicznym kolejne
wysylanie requesta tylko po to zeby sprawdzic status zlecenia???

a poza tym ciagle twierdze ze bazy danych wlasnie do takich zastosowan
zostaly wymyslone... kiedys tez strasznie psioczylem na bazy danych, ale
jak je poznalem i zaczelem uzywac, to niesamowicie uproscily wiele
rzeczy... a dodatkowo ich niezawodnosc jest duzo wieksza niz jakiegos
zestawu skryptow w bashu... no ale biore sie za kontemplowanie
aktualnych builderow, zeby nie bylo ze pisze o czyms o czym nie mam
pojecia...
na koniec dodam tylko, ze skoro bylo (i jest??) kilka instalatorow, to
nic nie stoi na przeszkodzie zeby bylo i kilka mechanizmow builderow...
w sumie docelowy efekt bedzie taki sam... zatem sprobojemy cos sklecic i
zobaczymy jak sie bedzie spisywac... pewnie napsizesz zeby zamiast tego
wziac sie za modernizowanie tego co juz jest, ale na to odpowiem jedno -
na aktualnie uzywanych technologiach i rozwiazaniach czasami rownie
intuicyjnych jak wysuwanie cedeka w mekintoszu sie po prostu nei znam i
nie jestem w stanie pomoc. a idac w tym kierunku zaszkodzic nie
powinienem.
--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE--|--PGP w www-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) surfuje.w.pl   |  WS  |_\ ROX )