openoffice kolejne starcie

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 27 Mar 2003, 08:38:33 CET

W liście z wto, 25-03-2003, godz. 20:10, Grzegorz Godlewski pisze:

> Więc tak to trzeba zrobić. Ale co np. z tym:
>
> $ grep autocorr.*zip instdb.ins*
> instdb.ins:     Name             = "autocorr01.zip";
> instdb.ins.old: Name             = "autocorr01.zip";
> instdb.ins.pl:  Name             = "autocorr48.zip";
>
> Ma to jakieś znaczenie?
nie mam zielonego pojecia :> w razie czego bedzie do rel: 1.1 ;)

> W MDK był jakiś patch na to. Chyba, ze zrobisz to gdzie w postin.
to juz wczesniej zrobilem - "works fine"

> Czemu? Jak nie mam openoffice-i18n-pl to niech sie chociaz angielska
> zainstaluje...
przeca pisze, ze dziala bez sprawdzania ;) zmienilem wrappera we wtorek,
mam nadzieje, ze nie cofnales ;) (jeszcze nie przegladalem
pld-cvs-commit)

> Powodzenia, ja musze teraz close source robic, zeby na bulki zarobic, wiec
> chwilowo jestescie sami.
spox, jakos pojdzie. Dzisial powinienem miec SDI w domciu, wiec bede
mogl temu troche wiecej czasu poswiecic.

Wczoraj zbudowalem 0.92, jeszcze nie testowalem. Szczerze mowiac
przerazil mnie ten announce o 1.1... wrrrr...

Do rel: 1. dorzucam jeszcze do TODO: slowniki to openoffice do osobnego
speca...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl