openoffice kolejne starcie

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Wto, 25 Mar 2003, 20:10:59 CET

> 1.
> SOURCE304 - openoffice-create-instdb.pl psuje pliki instdb tak, ze po
> cichej instalacji odpalany jest graficzny instalator (czyli proponuje
> drugi raz instalacje w inne miejsce niz domyslnie).
Wiem, tylko nie widzialem, że to przez instdb.

> 3. pisales w logu, ze nie dziala Ci -LANG:pl, solucja:
Nie dzialalo, po zamiast ":" dałem "=" :)

> 4. co do (1), to instalacja dziala swietnie gdy zrobi sie proste
> cp instdb.ins instdb.ins.pl
> i podmieni w sekcjach: Linguistic_General_Default_Locale i
> User_User_Language, en-US na pl-PL
Więc tak to trzeba zrobić. Ale co np. z tym:

$ grep autocorr.*zip instdb.ins*
instdb.ins:     Name             = "autocorr01.zip";
instdb.ins.old: Name             = "autocorr01.zip";
instdb.ins.pl:  Name             = "autocorr48.zip";

Ma to jakieś znaczenie?

> 5. pytales co jeszcze do rel: 1
> - katalogi /usr/lib/openoffice/help/$lang nie moga byc puste, powinny w
> razie braku tlumaczen help-a wskazywac na /usr/lib/openoffice/help/en
W MDK był jakiś patch na to. Chyba, ze zrobisz to gdzie w postin.

> - openoffice-wrapper nie powinien sprawdzac czy odpalac z -LANG:$lang
> (wraca do domyslnego instdb.ins jesli nie znajdzie instdb.ins.$lang)
Czemu? Jak nie mam openoffice-i18n-pl to niech sie chociaz angielska
zainstaluje...

> To tyle co pamietam... jesli znajde troche czasu zabiore sie za to...
Powodzenia, ja musze teraz close source robic, zeby na bulki zarobic, wiec
chwilowo jestescie sami.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \