openoffice kolejne starcie

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 27 Mar 2003, 12:59:27 CET

W liście z czw, 27-03-2003, godz. 12:56, Rafal Cygnarowski pisze:

> specjalna dla Ciebie dedykacja: Release 0.93.
> mniejszy o 15k (split na oo i oo-dict).
>
> Potrzebuje pomocy z tworzeniem odpowiednich instdb.ins.$locale
> (to co robi mandrakowe narzedzie, albo zmienic, albo zrobic po swojemu,
> ale ja nie wiem jak ;) (przynajmniej teraz...)
zapomnialem jeszcze napisac, co zostalo do zrobienia (chyba, ze cos
przeoczylem):
- naprawic instdb.ins
- zmienic wrappera, zeby generowal dictionary.lst u user-a (tam cos
mandarynkowego zmienia ta liste, czy jakos tak...)

Po tym jesli wszystko bedzie ok, build i podbic rel do 1 :)
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl