Gnome 2.2.x

Czw, 27 Mar 2003, 18:12:04 CET

On/Dnia Thu, Mar 27, 2003 at 04:24:12PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Chodzi o to, że buildery Ac jak dobrze pójdzie ruszą dzisiaj albo jutro.
> Troche jeszcze zejdzie zanim całsoć się rozkręci ale warto juz myśleć o
> tym żeby ograniczyć zuże aksperymenty na HEAD.
Nie. Kryterium wyznaczającym powinien być z grubsza planowany czas
wydania Ac, a nie widzimisię.

> Zresztą co do eksperymetów i to włanie takcih dużych to taka metodologia
> że najpierw rzyuca sie to na brancha (DEVEL) a po wstępnym dopracowaniu
> robi się merg powinna być uzywana niezaleńie od etapu rozwoju zasobów.
Jak dla mnie obecna metoda jest dobra i nie potrzeba tu nic kombinować.

> Podobnie było z kde 3.x kiedy próbował to koordynować blues robiac to
> własnie wstepnie na branchu.
I tak jest najlepiej. Osoba robiąca decyduje o tym, na ile dana zmiana
jest ,,psująca'', a na ile nie.

> Jednoczęsnie jeszcze raz .. prośbna o nie wymyślanie kolenych nazw
> branchy. Jeden DEVEL na eksperymenty wystarczy.
> Używanie tylko jednej nazwy brancha powinno także uproscić przebudowywanie
> tego na builderach Nest.
DEVEL utrudni :/

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux