Gnome 2.2.x

Czw, 27 Mar 2003, 19:58:52 CET

On Thu, 27 Mar 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Thu, Mar 27, 2003 at 04:24:12PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Nie. Kryterium wyznaczającym powinien być z grubsza planowany czas
> wydania Ac, a nie widzimisię.

Arek wiesz coś na temat planów ? (skoro wypowiadasz się w ten sposób to
najwidoczniej musisz cos wiedziec :->).

Po drugie. Trzymanie sego rodzaju porządku i/lub nie powiększanie ponad
miarę bałaganu jest celem samym w sobie niezależnym od etapu prac.
Dzięki temu na kazdymn etapie można będzie wyprodukować w miarę kompletne
zasoby.

> Jak dla mnie obecna metoda jest dobra i nie potrzeba tu nic kombinować.

Do tej pory nie były produkowane zasoby pod Ac. To jest to co w tym
momencie ingnorujesz wprost. To się zmieni na dniach i jest to coś co
trzeba uwzględniać i to nie tylko w odniesieniu do GNOME ale tak jak
wpsomniałem dla każdej bardziej skomplikowanej zmiany czy to w mocno
skomplikowanym pakeicie takim jakim jest np. kernel czy XFree86 czy OO ale
także większe grupy pakietów.
To że obecna sytuacja jest dla CIEBIE wygodna nie zmienia tego że to ma
nie tylko TOBIE służyć i/lub jak wolisz nie mozesz w czambuł IGNOROWAĆ
tego co się dzieje w tym co robimy.
TRo co proponuję jest swego roddzaju KOMPROMISEM dzieki któremu można
pogodzić różne opcje. Jezlei chcesz ignorować potrzeę istnienia
kompromisów to nie ma sprawy (moja reakcja bedzie taka sama jak w
poporzednich przypadkach: ignorowanie osób które nie są zdolne do
kompromisu i/lub ignorują fakty wskazujace na to że taki kompromis jest
potrzebny).
Nie prowadź w tak mało rozsądny sposób do konfliktów jakie już się zdażały
i po przejściu których powinieneś umieć już dostrzegać że można ich
unikać. Wystarczy wysilić nieco wyobraźnię i zauważyć także że jest to
coś bardzo podobnego do tego co już się zdażało.

[..]
> DEVEL utrudni :/

Gdyby ktoś wziął się do tego porządnie i regularnie rezerwujać regularne
budowania z etykiety DEVEL to cała sprawa byłaby prostrza i bardziej
jednoznaczna. Kwestia w tym że ktoś to musi (wreszcie) regularnie zacząć
robić.
Budowanie dla Ac bezie sie odbywać z etykiety STABLE.
Jeżeli Ac bedzie mogło byc budowane z etykeity nic nie stoi na
pzreszkodzie żeby Nest było budowane wedle analogicznych regół. Znowu ..
ejst ot rodzaj kompromisu umozliwiającego istnienie tych dwuch linni bez
niepotrzebncyh interferencji.
Wiecej .. jednoznaczne budiowanei Nest z DEVEL pomogłoby wszytkim którzy
do nest chcą siegać bezposrednio do cvs-a.