Gnome 2.2.x

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 27 Mar 2003, 21:59:10 CET

On Thu, Mar 27, 2003 at 09:11:45PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 27 Mar 2003, Michal Moskal wrote:
[...]
> Osoby grzebuiące w GNOME (pomijając to że jak na razie jesteś drugą osobą
> która próbuje się wypowiadać po tym jak przedstawiłem powody dla których
> pewne korekty stylu dizałanai na dłuższą metę są potzrzebne czylui reszta
> ejszcze nei maiała szans sie wypowidzieć) nie mogą ignorować tego że to
> czym sie zajmują nie jest pempkiem śiwata. Na razie po za zapewnieniami,
> że GNOME owym pempkiem jest nic nie widzę. Mówiąc inaczje nie ma zadnej
> dyskusji czty kontrpropozycji załatwiającej sprawę inaczej po za próbą
> zignorowania faktów które wymieniłem.

Hmmm... IMHO, Ac powinno się rozwijać na odpowiednim branch-u.
Powinno być tak dlatego, ponieważ w pewnym momencie przyjdzie
czas mrożonki i znowu wszystko zostanie zastopowane tak jak było
przy mrożeniu Ra.

Nie lepiej żeby właśnie z HEAD spływały rzeczy do brancha Ac,
w ten sposób nie hamując rozwoju a jednocześnie zapewniając
w miarę bezpieczny rozwój Ac?

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>