Gnome 2.2.x

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 28 Mar 2003, 09:01:53 CET

On Thu, 27 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Thu, 27 Mar 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:
>
> Inaczej. Na ile zmiana na wersje 2.3 w tych kilku pakietach wpływa na to
> czy kompiluje się reszta czyli czy nie wprowadza tu po mimo pewncyh
> korzyści więcej zamieszanai w reszcie zasobów ?

Na ile zmiana na wersję 2.3 w tych kliku pakietach wpływa na to że nie
kompiluje się reszta?

> Tak czy inaczje metodologia grupowanai wiekszych zmian poprzez w
> pierwszych momencie wprowadzaniem ich na brancha IMHO jest jak najbardziej
> aktualna i *powinna* stać się *NORMALNĄ* a nie wyjątkową praktyką.
> Mozemy uznać że w tym wypadku jednak jest to zasdadne żeby sie nei bawić z
> branchami ale to nei zmienia i tak całej kwestji które od samego GNOME 2.3
> jest kompletnie niezależna.

Natomiast metodologia tworzenia branchy dla kolejnych stabilnych wersji
gnome jest również aktualna i sprawdzona. Daleki jestem od twierdzenia że
powinna stać się powszechną praktyką -- jest dobra dla gnoma. Kropka.

Jak pokazała praktyka, zainteresowanie GNOME_2_0 było niewielkie, pomimo
tego, że było ono przygotowane pod kątem Ra, czyli że kompilacja go w
środowisku Ra była priorytetem przy tworzeniu speców. Jednocześnie to co
było wtedy na HEAD nie kopilowało się już tak bezproblemowo na Ra. Już
samo można aproksymować na GNOME_2_2 -- wróżę słabe nim zainteresowanie.

To tylko jeden argument za zasadnośćią trzymania 2.3 na HEAD.

> Ważne jest w tym wszyztkim żeby jednak pewne absolutne minimum
> racjonalnosci podczas wąłsnei takich większych zmian utrzymywać i/lub to
> co proponuje bynajmniej nie jest wymierzone w kogoś konkretnie (żeby komuś
> uprzykrzyć życie .. co mam nadzieje jednak jasno wynika z tego co już na
> ten temat napisałem :)

I vice wersa, to co jest robione obecnie z GNOMEm nie jest absolutnie
wymierzone w Ciebie i nie ma na celu uprzykrzenia, czy utrudnienia Ci
życia. Również mam nadzieję że to jasno wynika z tego co ty i na IRCu
napisałem.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)