Gnome 2.2.x

Piotr Szyma?ski djurban w averne.net
Czw, 27 Mar 2003, 23:24:56 CET

Michal Moskal (Thursday 27 of March 2003 23:07)
> 2. znowu chcesz mrozić HEAD? nie zauważyłeś, że spowodowało to
>    zacofanie dystrybucji? pamiętsz co mówiłeś o uczeniu się na błędach?
Co do mrozenia hed.  My na DEVEL trzymamy kde 3.2 na HEAD jest zamrozone 3.1.1
i tam bedzie rozwijane do momentu wydania finala 3.2. Nie dalbym za nic kde
3.2 na head z prostych powodow (mimo ze jest stabilne, jak na moje
standardy):
1.)  to cos jest w fazie alpha, sa czesci ktore dzialaja, ale masowo brakuje
featursow, a nigdy nie wiadomo czy kde z dnia 030319 bedzie dzialac z kde
030329 itp. w cvs pojawiaja sie czasem bledy, czasem ktos przypadkowo popsuje
abi albo source kompatybilnosc, to sie w zaden sposob nie rowna z 3.1.1 ktore
dziala porzadnie w kazdym calu.
2.) tam lataja snapszoty z cvs, kazdy nastepny commit to tak naprawde
eksperyment i ani ja ani adgor nie mamy najczesciej pojecia co z niego
wynika, w momencie commitowania.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net