Gnome 2.2.x

Pią, 28 Mar 2003, 10:55:54 CET

On Thu, 27 Mar 2003, Piotr Szyma?ski wrote:

> Michal Moskal (Thursday 27 of March 2003 23:07)
> Co do mrozenia hed.

Nie .. nie. Źle zrozumiałeś. Tym co chcę przekazać jest to żeby zmian
które wymagają zmian w paru czy parunastu pakietach jednocześnie nie
wprowadzać od razu na HEAD. I tak po każdej zmianie wiadomo że jest duże
prawdopodobieństwo że każda kolejna zmiana w sąsiednim pakiecie moze
powodować wprowadzanie jakiś drobnych korekt w pakirtach wwczesniej
zmodyfikowanych. Chodzi oto zeby takei rzeczy poprostu sdzykowac na boku
do momentu kiedy całosć będzie juz wygladać na w miare użyteczną jako
całość.
Nie chodzi tu o żadne morożenie co jednak w miarę stabilny stan na HEAD i
to żeby większe zmiany kompletować na boku .. poprostu.

> My na DEVEL trzymamy kde 3.2 na HEAD jest zamrozone 3.1.1
> i tam bedzie rozwijane do momentu wydania finala 3.2.

I O TO WŁAŚNIE CHODZI :-)
Nie koniecznei musi być to trzymanae do mometu oficjalnego wydanai 3.2.
Powinno być trzymane do momentu kiedy dogra się tyle ile się da wczęsniej
na branchu. Potem wystarczy w sumie pojedynczy merge na HEAD. Jezlei ktoś
bedzie widzaiał że wczęsniej były prowadzoane prace na branchu to niemal
pewne jest ze tyle ile można było zrobić żeby było to użyteczne tyle
zrobiono, a reszta testów wymaga juz powiększenai skali używania.

.. patrzeć i naśladować :_)