Gnome 2.2.x

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 28 Mar 2003, 08:45:37 CET

On Thu, 27 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Próbuję. Proponuję konkretne rzeczy.
> W odzewie widze tylko coś na kształt "spadaj".

Chwilunia. OIDP to Ty zacząłeś od osobistych przytyków, więc nie dawaj
może do zrozumienia, że na wszystkie takie w stosunku do Ciebie będziesz
reagował "spadaj".

> Osoby grzebuiące w GNOME (pomijając to że jak na razie jesteś drugą osobą
> która próbuje się wypowiadać po tym jak przedstawiłem powody dla których
> pewne korekty stylu dizałanai na dłuższą metę są potzrzebne czylui reszta
> ejszcze nei maiała szans sie wypowidzieć) nie mogą ignorować tego że to
> czym sie zajmują nie jest pempkiem śiwata. Na razie po za zapewnieniami,
> że GNOME owym pempkiem jest nic nie widzę. Mówiąc inaczje nie ma zadnej
> dyskusji czty kontrpropozycji załatwiającej sprawę inaczej po za próbą
> zignorowania faktów które wymieniłem.

Bzdura. Nikt nie twierdzi, że GNOME jest pępkiem świata, jeżeli kogoś w
tej dyskusji można nazwać ignorantem, to Ciebie, bo znając życie nawet
tego 2.3 nie powąchałeś, a już sobie wyrobiłeś na jego temat własną opinię

I weź pod uwagę, że reszta może się nie wypowiadać bo uważa za bezcelową
dyskusję z Tobą, szczególnie że można odnieść wrażenie, że nie wiesz oczym
mówisz.

> Nie zamierzam ignorować Nest. Zamierzam znaleźć pewne regóły działania
> dzięki którym będzie możliwe efektywne rozwijanie Ac.
> Jeżeli takowych regół nie wypracujemy wspólnie w wyniku dyskusji to
> zawsze istniejeją jeszcze sirodki techniczne w postaci ACLi za pomocą któych
> można zablokować zapis na HEAD. Nie chcę po to siegać dlatego zamiast tego
> próbuję rozmawiać o tym.
> Powtrzam: próbuję bo jak na razie owa rozmowa w sposób odpowiedzialny i
> rozważny nie jest podejmowana.

Znaczy się o czym ? Nest, Ac, gnome, aclach czy o regułach działania.
Podkręć, proszę, jasność wypowiedzi.

Musisz sobie zdać sprawe, że wszystkiego na raz nie ogarniesz -- ilość
zasobów w repozytorium stale rośnie i jedna osoba (czytaj: Ty) tego
wszystkiego nie ogarnie. Z drugiej strony, decyzje o tym czy dana grupa
pakietów sie do czegoś nadaje, czy nie nadaje pozostaw osobom które się
tym zajmują, bo jak na razie to, jesteś w opozycji do wszystkich
pozostałych.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)