Bledne kolo (gcc.spec)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 28 Mar 2003, 20:45:17 CET

Witam (po bardzo dlugim czasie :))

Przygladam sie coraz bardziej naszemu gcc.spec i rozruchowi Ac i przyszla
mi na mysl pewna refleksja ...
Chodzi mi dokladnie o bledne kolo przy budowaniu gcc.spec i wsparcie dla
Ady.
Nie rozumiem po co gcc.spec posiada BR: gcc-ada ?
Owszem, mozna budowac --without ada, ale z takim podejsciem nie da sie
potem zbudowac gcc-ada, bo gcc.spec wymaga gcc-ada ...
Czy nie zostal gdzies po drodze zgubiony "rozum" czy tak ma byc ?
Rozumiem, ze w PLD nie bedzie wsparcie dla Ady ?
czy moze pojdziemy w gcc-ada.spec ?

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)

PS. Za 2 tyg DSL'a w domu mi montuja :)))) Powracam ?