crux, hping2, psybnc, w3c-dtd-mathml

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Sob, 29 Mar 2003, 09:03:18 CET

On Fri, 28 Mar 2003, Jakub Bogusz wrote:

> W przypadkach z tematu nazwy .speców i pakietów się różnią - warto to
> posprzątać.
>
> w3c-dtd-mathml.spec, Name: w3-dtd-mathml
> Jeśli paczka ze źródłami rzeczywiście nazywa się w3-dtd-mathml,

Paczka z tymi źródłami to po prostu spakowane DTD MathMLa
ściągnięte z w3.org pliczek po pliczku, bo w3.org nie udostepnia tego w
jednej paczce, a przynajmniej ja nie znalazłem.

> to proponuję mv w3c-dtd-mathml.spec w3-dtd-mathml.spec

Albo w druga stronę, to w zasadzie żadna różnica. A taką karygodną ;)
pomyłkę mogę jedynie zrzucić na barki niewyspania.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)