O SSE raz jeszcze

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 29 Mar 2003, 23:45:12 CET

On Sat, Mar 29, 2003 at 23:19:20 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Na pewno tyklko dobrze byłoby opracować jakiś zestaqw procedur testowych
> które pozwoliłyby decydować na podstawie faktów o tym w jaki sposób
> korygować optymalizację.

Jak zamierzasz testować Mozillę? Żaden automat chyba nie da rady ocenić
szybkości pracy i sypania się, pozostają tylko subiektywne odczucia.
W przypadku programów, które przetestować łatwo, to chyba nie ma
znaczenia, wystarczą optymalizacje związane z architekturami.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...