O SSE raz jeszcze

Nie, 30 Mar 2003, 00:22:14 CET

On Sat, 29 Mar 2003, Tomasz Pala wrote:

> Jak zamierzasz testować Mozillę?

Nie zamierzam ..
Pzrez powyższe chciałem dać do zrozumienia, że dobrze byłoby sieć więcej
niż zamiar wprowadzenia jakiś obiektrywnych testów pozwalających
decydoewać o tym czy i jak korygować opcje optymalizacji, a nad nad tym na
czym takei testy mozńaby się na samym pocżatku spróbować
głośno pozastanawiać wspólnie :)