Bledne kolo (gcc.spec)

Nie, 30 Mar 2003, 12:53:02 CEST

> No i? Przecież to wszystko i tak ma być w Ac. Jak się przebuduje
> wszystko (z gcc --without ada), to się potem doinstaluje i zbuduje.
> HOWTO jest proste: poldek -i -v -n nest-test gcc-ada; ./builder gcc.spec

Moze sie myle, ale cos mi swita, ze na builderach Ac nie mialy byc
instalowane rzadne rzeczy nie zbudowane na builderach Ac (z wyjatkiem
zbudowanych wczesniej na builderach Ra).

Stad pytanie: jakie zlecenie(a) nalezy poslac na buildery, zeby zbudowac
gcc-ada, tan co lezy w nest-test ?

  phone (48)(58) 347 14 61